Henvisningsklinik for private og kommunale klinikker
Henvisninger til TandlægeCentret
Alle henvisninger skal ske gennem EDI Portalen. Dog må symptomgivende tilstand gerne suppleres med et opkald, så vi har mulighed for at hjælpe din patient hurtigst muligt.
Henvisningsprocedure
Gå ind på EDI Portalen, vælg ”Opret henvisning” og følg intuitivt denne fremgangsmåde:
- Vælg henvisning: Vælg ”Henvisning”
- Patientinformation: Kontroller patientoplysninger, særligt telefonnummer og gerne e-mailadresse
- Modtagerinformation: Find os ved at søge på TandlægeCentret i Randers eller 8642 3755
- Afsenderinformation: Vælg dit ydernummer
- Tilføj indhold: Vælg faneblad ”Alm. Henvisning” eller ”Røntgenhenvisning” og udfyld alle felter så præcist som muligt
- Vedhæft filer: Vedhæft relevante filer. Vi modtager meget gerne røntgen. Vi frabeder os som udgangspunkt generel journal, medmindre den vurderes relevant for den henviste behandling
- Prioritering: Vælg prioritet. ”Høj prioritet” er forbeholdt symptomgivende tilstande og skal suppleres med et telefonopkald
OBS: Hvis du henviser for primær endodonti, og patienten har smerter, må du meget gerne selv foretage den akutte oplukning.
Kontakt TandlægeCentret
Har du problemer med proceduren, er du meget velkommen til at ringe på 8642 3755, så vi kan hjælpe dig videre.
- Vi sender dig en kvittering for henvisningen via EDI-portalen
- Vi ringer din patient op med relevant information og tid snarest muligt. Bed alternativt gerne din patient om selv at ringe til os for hurtigere ekspedition. Obs: Al nødbehandling op til den aftalte tid varetages af dig, medmindre andet er aftalt
- Vi planlægger og udfører behandlingen som ønsket, og er der ændringer i planen, kontaktes du
- Vi sender en tilbagevisning med relevant materiale via EDI-portalen
Din patient kan naturligvis ikke fortsætte hos os, medmindre du ønsker anden behandling udført. Patientens karantæneperiode er 2 år fra afsluttet behandling.