Det er IKKE et krav med test eller Corona pas for at besøge Tandlægen
Luk besked

Slid / syreskader

Vi har stor erfaring i at behandling slidte og/eller tænder med syreskader. Vi starter altid med at finde årsagen til problemet. Har du syreskader er behandlingen ofte at stoppe indtaget af syreholdige drikke og fødevarer, og bygge den manglende tandsubstans op med plast.

Er dine tænder slidte undersøger vi først din bidfunktion hvor vi ser på dine kæbeled, muskler og tandkontakter. Ofte sammen med en 3d Triosscanning der digitalt kan analysere dit bid. Et ubehandlet slid kan give spændingshovedpine og endda nakkesmerter. Ud over selvfølgelig at lave stor skade på tænderne. Når din optimale kæbeleds position er registreret kan vi bygge tænderne op igen til god tyggefunktion, minimal muskelaktivitet og til et flot naturligt smil.

Nedenstående er et eksempel på hvordan vi ved at kombinere moderne digitale teknologier, og minimalt invasive teknikker med plast eller keramik, kan behandle slid/syreskader – elegant og forudsigeligt!

Vi har åbent i dag:
briller
Ny patient?
Du er velkommen som ny patient i Tandlægecentret.
Online booking
Book online eller
ring på 86 42 37 55.
Book nu
gris
Finanseiring
Finansier din tandbehandling hos TandlægeCentret i samarbejde med SPARXPRES.
Hjertehaand
Anmeldelser
Patienter hos TandlægeCentret giver 4,9 ud af 5 stjerner.
Læs anmeldelser